XERRADA PROGRAMA D'EXCEL·LÈNCIA FULBRIGHT

El passat divendres 17 de març, la Sydnee Wong, una investigadora americana que forma part del programa d’excel·lència Fulbright, va fer una xerrada a l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat. En primer lloc, va explicar la seva trajectòria acadèmica, des dels inicis fins a la universitat. Després, va aprofundir en la seva recerca actual: la degradació de proteïnes dirigida com a teràpia contra el càncer. Finalment, vam poder gaudir d’un animat debat entre ella i l’alumnat assistent.

Des de l’Institut les Vinyes i el Departament de Llengües Estrangeres volem expressar el nostre agraïment a la Sydnee, al Consolat dels Estats Units a Barcelona i al programa Fulbright per apropar el coneixement i la recerca al nostre centre.