SIMULACRE TES 2024

Els passats dies 16 i 17 de maig, amb els alumnes del CF de TES vam celebrar unes estades formatives a la casa de colònies "La Conreria". A més de tallers i xerrades, vam realitzar el nostre simulacre anual d'IMA.

Dia i mig de treball intens i convivència, centrats al voltant dels coneixements, habilitats i actituds que han de tenir els futurs professionals.

El nostre agraïment a Creu Roja de Barcelona, Sergio Guerrero, Víctor, Javi, Puri i Eli, per la seva valuosa  i desinteressada participació. Per descomptat, gràcies a les companyes i alumnes del CF d'Imatge Personal, per la increïble tasca de caracterització que van dur a terme i que aporta el punt de realisme necessari al nostre simulacre. I un agraïment especial a l'Edu, pel magnífic reportatge fotogràfic que ha fet de tota l'activitat. Moltes gràcies a tots!