Un altre curs arriba a la seva fi, i pels alumnes del CFGM de TES, això significa un “sprint” extra, ja que a la pressió dels exàmens finals, i al recent concurs per a alumnes de TES, hem d’afegir l’organització i realització del simulacre de final de curs el 18 de maig.
Enguany l’escenari triat ha estat a l'institut. L’emergència simulada ha estat un incident amb atracador armat i banyat per la pluja.
Com sempre, la caracterització dels ferits ha estat realitzada per les alumnes i professores del CF d’Imatge Personal, que han tornat a fer una feina increïble, amb un resultat realment impactant, molt realista i de qualitat professional.
Respecte del simulacre, la planificació i les tasques de coordinació han anat a càrrec dels alumnes de 2n curs de TES.
A més, hem comptat amb la participació i suport d’Ambulàncies La Pau , antics alumnes i alumnes d'altres cicles del centre. Des d’aquí volem agrair la seva col·laboració, que enriqueix de manera molt substancial aquesta activitat.
En conjunt, tothom ha valorat positivament l’exercici, tant pels encerts com pels errors que es cometen, ja que és a partir d’aquests, i de les dificultats que van apareixent, que tots, alumnes i profes aprenem una miqueta cada dia.