Viatge a França  /   Voyage en France

Cette année encore les élèves de français du Lycée sont partis en voyage en France. Ils ont passé deux jours très amusants et ensoleillés à la réserve africaine de Sigéan et à  Narbonne, une ville au riche passé historique.

Un court séjour, mais qui a constitué pour les élèves un moment fort dont ils garderont de bons souvenirs.

Una vegada més  els alumnes de francès de l’Institut han marxat de viatge a França. Han passat dos dies molt divertits i assolellats a la reserva africana de Sigéan i a  Narbonne, una ciutat amb un ric passat històric.

Una estada curta, però que ha estat pels alumnes una experiència única que conservaran sempre a la seva memòria.

Llegiu el resum que ens fa la Lucia Montilla de 3er de l'ESO de la sortida:

El viatge a Narbonne va ser una molt bona experiència. Vam anar a la reserva africana de Sigéan i vam veure molts animals però sobre tot vam aprendre moltes coses perquè la guia era molt simpàtica. La gimcana a Narbonne va ser molt entretinguda.

A més a més ens ho vam passar molt bé a l’hotel. Tot va estar molt bé però m’agradaria haver anat més dies perquè una nit es fa molt curt.