HORARI: Els matins de 10 h a 13 h de dilluns a divendres i a la tarda: 15 h a 16 h de dilluns a dijous

De l’1 de juny al 30 de setembre :mati: 10 h a 13 h de dilluns a divendres

S’informarà de l’ampliació d’horari  durant el període de matrícula del juliol.

Podeu contactar amb nosaltres mitjançant:

Telèfon:  +34 933 911 661  Tel. Fax:+34 934 682 271   Email:    Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Us informarem sobre:

FULLS INFORMATIUS DE LES MATRICULACIONS ALUMNES NOUS

CAS
Full informatiu preinscripció

TÍTOLS ACADÈMICS

• Fotocopia del DNI del/la sol·licitant, i si es pot beneficiar, fotocopia del carnet de família nombrosa, categoria especial o monoparental.

A més;  si els títols els recull una persona diferent de l’interessat:

Document acreditatiu de l'autorització (autorització signada tant per l'interessat com per la persona autoritzada), excepte quan es tracti dels pares o tutors legals sempre i quan l'alumne/a no sigui major d'edat.

Pel certificat d'equivalències de català teniu el full informatiu on trobareu tota la informació

ALTRES IMPRESOS PER DESCARREGAR

Justificació faltes

Certificats