POLÍTICA DE QUALITAT

La Política de Qualitat de l’Institut Les Vinyes és un instrument per assolir el compliment de la missió i la visió que propugna l’Institut i per difondre els valors que reconeix com a propis. Per aquest motiu buscarà respondre a les necessitats educatives del nostre alumnat, buscarà aconseguir les aspiracions socials dipositades en la nostre tasca per alumnes, famílies i empreses amb les quals col·laborem i treballarà per arribar a l’excel·lència en el servei educatiu que oferim.

La implantació i el manteniment del nostre sistema de gestió de la qualitat garanteix l’acompliment d’aquests objectius i ens compromet a:

1r.- Satisfer les expectatives i necessitats de l’alumnat oferint els ensenyaments i serveis de qualitat que els permetin créixer a nivell intel·lectual i personal en el marc de la societat contemporània.

2n.- Obtenir la confiança de les famílies en la qualitat del sistema educatiu que rep l’alumnat.

3r.- Adquirir el compromís del professorat en complir amb les exigències professionals que ens demana la societat actual.

4r.- Millorar el desenvolupament personal de l’alumnat per tal d’afavorir la convivència i el desenvolupament social.

5è.- Cercar la satisfacció professional de les persones i institucions que treballen o es relacionen amb el centre.

6è.-  La millora continua en tots els aspectes del centre.

Tot això amb el compromís de l’Equip directiu amb el compliment dels requisits legals i reglamentaris.

Ramon Martinez Bargalló, Director IES Les Vinyes

Santa Coloma de Gramenet, 23 de març de 2018