Step out of your comfort zone

Acabem el 2023 amb una xerrada molt interessant per al nostre alumnat de 1r i 2n de Batxillerat de part d'en Miguel García, un estudiant mexicà-americà que forma part del Programa Fulbright.

Aquest programa fa possible que estudiants de postgrau de 144 països puguin gaudir de beques a universitats dels EUA i després puguin accedir a una formació posterior de postgrau a qualsevol país que formi part del projecte.

Es considera un dels programes més prestigiosos del món.

Més alumnes de Fulbright han guanyat el Premi Nobel, incloent dos Nobel a l'any 2002, que en qualsevol altre programa acadèmic.

El Programa Fulbright proporciona fons per a estudiants, erudits i professionals per a emprendre estudis de graduació, investigació avançada, ensenyament a la universitat i ensenyament a escoles elementals i secundàries a l'exterior. L'abast inicial d'aquest programa es va centrar a Europa, però avui el programa funciona a països de tot el món.

En aquest cas en Miguel que estudia a California (EUA) va explicar i animar al nostre alumnat a partir de la seva experiència a sortir de la seva zona de confort i a veure els beneficis que això els pot aportar. Des de l'Institut Les Vinyes i el Departament de Llengües Estrangeres volem agrair un any més al Consolat dels Estats-Units a Barcelona, al programa Fulbright i especialment a en Miguel per aquestes xerrades tant interessants.