Convocatòria reunions pares 1r ESO curs 2020-2021

Les reunions de pares del curs de 1r d'ESO per al nou curs 2020-2021 es faran els propers dies 8 i 9 de setembre de 2020, de 17:30 a 18:30.

• Dia 8: Pares dels alumnes amb cognoms compresos entre Abouhrait Bakour i López Pérez (ambdós inclosos).
  • Dia 9: Pares dels alumnes amb cognoms compresos entre Maldonado Pérez i Yahya Mansouri (ambdós inclosos).

Aquestes reunions no es van poder fer abans de l'estiu a causa de la pandèmia. L'objectiu és informar les famílies de les característiques generals de funcionament de l'institut i respondre els dubtes que es puguin plantejar.

Es recomana l'assistència d'una sola persona per família a fi d'evitar aglomeracions.

Es prega respectar les normes de seguretat sanitària: respectar distàncies, neteja de mans i, molt especialment, l'ús de la mascareta.

Si alguna família no pot accedir el dia establert, es prega que ho comuniqui a l'institut  (93.391.16.61) per poder venir l'altre dia.

Us hi esperem a fi de poder tenir els primers contactes directes ja amb vosaltres.

La direcció.

Santa Coloma de Gramenet, 26 d'agost de 2020