A l’atenció de les famílies d’ESO i 1r de Batxillerat

Benvolgudes famílies,

Amb aquest lliurament de notes acaba el curs 2019-2020. Un curs complicat que no oblidarem en molt de temps.

Abans d’entrar en altres qüestions, cal dedicar un moment de reflexió i respecte per totes aquelles persones properes que han caigut en la malaltia, i, de manera molt emocionada, per a aquells que ja no poden estar amb nosaltres. Els recordarem sempre, i recordarem les tristes situacions que hem viscut en aquests mesos passats.

Hem de  fer una ràpida valoració de la vida escolar en el darrer trimestre: tots sabeu que ha estat molt difícil. Podem dir que, en general, s’ha mantingut la relació entre professorat i alumnat i, dintre de les limitacions que marcava el dia a dia, molts dels nostres alumnes han pogut treballar i seguir estudiant. Alguns no ho han aconseguit, d’altres no han pogut i alguns pocs no ho han volgut fer. També  em consta que el professorat ha fet tot el que estava a la seva mà per ajudar els alumnes i les famílies. Penso que hem d’estar orgullosos de l’esforç de professorat i alumnat . El repte, per al futur, és aconseguir que tothom pugui seguir el ritme normal de classes.

Ara venen les vacances, que, més que mai, hem de veure com un període de pausa, de canvi, d’oblidar les dificultats dels darrers temps i obrir-nos a uns temps nous, esperem que millors. No sabem encara les normes que ens marcaran des de l’administració educativa, però segur que rebrem de nou els alumnes a setembre amb tota la il·lusió i les ganes de treballar del món.

Per acabar, volem enviar-vos els millors desitjos i l’esperança més gran de poder tornar a la normalitat el més aviat possible. Des de l’institut intentarem ajudar a tothom, entendre totes els casos que es donin i treballar amb vosaltres per fer créixer els vostres fills com a ciutadans lliures i responsables.

Rebeu una cordial salutació

Ramon Martínez