INFORMACIÓ ACTUAL SOBRE CALENDARIS DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

PREINSCRIPCIÓ TELEMÀTICA ESO (alumnes nous)
Període de preinscripció obert - del 13 a 22 de maig

Cal omplir la sol·licitud de preinscripció i  s'ha d'enviar, obligatòriament, al correu del centre (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.), amb la documentació escanejada o fotografiada per poder-la validar:
Fotocòpia DNI de l'alumne/a, Fotocòpia DNI dels pares, Fotocòpia Llibre de família (full on consten els pares i l'alumne/a), Fotocòpia targeta sanitària de l'alumne/a i  Resguard de la sol·licitud

Nova informació ESO

• Preinscripció telemàtica: del 13 al 22 de maig.
  • Preinscripció presencial (en el mateix centre): del 19 al 22 de maig.
  • Per fer la preinscripció presencial, heu de demanar hora al tel: 93.391.16.61, de 9:30 a 13:30, entre els dies 13 i 21 de maig.
  • Matrícula: del 13 al 17 de juliol.
  • Més informació ESO: Anirem actualitzant la pàgina web o per via telefònica, entre el 13 i el 21 de maig, de 9:30 a 13:30.

Informació Batxillerat

• Període de preinscripció: del 27 de maig al 3 de juny. Enllaç a la sol·licitud per internet
  • Període de matriculació juliol: del 8 al 14 de juliol.
  • Període de matriculació setembre (dates provisionals), (per a pendents d'avaluació de setembre): del 7 al 10 de setembre.
  • Més informació Batxillerat: Anirem actualitzant la pàgina web o per via telefònica, entre el 13 i el 21 de maig, de 9:30 a 13:30.

Informació PFI

• Període de preinscripció: 25 de maig al 5 de juny. Enllaç a la sol·licitud per internet
  • Més informació PFI: Anirem actualitzant la pàgina web o per via telefònica, entre el 13 i el 21 de maig, de 9:30 a 13:30.
  • Podeu visitar les Jornades de Portes Obertes Virtuals de PFI i Cicles en aquest mateix web: enllaç.

Informació Cicles: